jag försökte fly vinden

jag saknar din värme och doften från dina överparfymerade halsdukar. saknar hur du retsamt trasslade in dina ben i mina när vi låg i sängen. hur du gav mig blickar som dödade de gånger du inte fick din vilja igenom. nu för tiden saknar jag även alla bråk. jag saknar lukten utav dina äckliga tuggummin och kylan som vilade i ditt rum. hur du tog min hand när vi gick ut i köket för att äta frukost. jag saknar den syn jag alltid fick då du tassade runt i huset med en handduk kring dina höfter. hur du kom upp bakom min rygg och kramade mig mjukt och sa jag älskar dig. älska, vad betyder älska. jag saknar en förklaring till varför du gjorde som du gjorde och inte höll våra löften. jag saknar telefonsamtalen som höll oss uppe långt efter midnatt. inom mig brinner känslan över att min säng är allt för bred för en person. tankar om vem du somnar bredvid inatt flyger runt i mitt tomma huvud. här finns inte längre något att fylla upp allt tomrum med. jag saknar att få dela min lycka med dig, minnen, skratt och alla tårar.
jag saknar att ha dig nära, saknar att få älskas utav dig.


nu ska jag försöka samla mig för att sedan krypa ner i sängen. imorgon måste jag ägna stora delar utav min dag åt att plugga. usch, jag vill ha sommarlov nu på direkten!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Julia, den här texten var jätte, jättefin. Uppriktigt talat.

2011-01-30 @ 03:15:56
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice blogg :)

Kolla & kommentera gärna min fotoblogg :D

http://adiisapristina.blogg.se

2011-01-30 @ 11:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0