magiskt men tragiskt

jag är den där tjejen i klassen som alltid måste ha något att klaga på, men ikväll så har jag verkligen så sjukt ont i huvudet. haha i bortsett från det så är allt annat på topp.. dessutom är jag på något konstigt humör så för tillfället sitter jag just nu och försöker lära mig att tycka om den där tokstollen håkan hellström. texterna är helt underbara, men på rösten låter han nästan som när min rektor sitter på toan och försöker pressa.. ja ni förstår vad jag menar.

nej ni, imorgon måste jag tvinga mig tillbaka till skolan igen & efter det så ska jag och mina pinglor åka iväg för ett hemligt uppdrag. jag har gått med en klump i magen under en längre period nu som jag tänkte spotta ut framför ögonen på någon stackars tant. men men, vi får se om jag berättar mer om det imorgon. lär även ta med min kamera så förhoppningsvis får jag äran att bjuda er på lite nya bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0