mamma ropar "nu åker jag" dags att springa

gårdagen avslutade jag med en film, minns tyvärr inte vad den heter men den var totalt jäkla galen. jag trodde att jag skulle gå av på mitten när jag låg där i min säng ska jag säga er, för det var ungefär det personen i filmen gjorde.. (anledningen till att jag hatar att kolla på film är nog för att jag blir så insatta i dom) blä, men tillbaka till det verkliga livet igen då så ska jag nu klä på mig för att åka till stockholm, det känns som om det var evigheter sedan jag var där sist.. jag ska bl.a hämta en dator hemma hos min syster inne i stan osv. jag skriver mer under dagen, kanske får jag tiden över till att mobilblogga om ni har riktigt tur, så glöm inte att kika in här under dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Samrell - Ponnyryttare på elitnivå

Haha klockren rubrik ^^

2011-01-07 @ 18:35:00
URL: http://elinsamrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0