så söta läsare

alltså jag blir helt varm i kroppen när jag läser era rörande kommentarer. när jag började att blogga så kunde jag aldrig någonsin förvänta mig att ni läsare någonsin skulle bli så många som ni har blivit, & jag trodde aldrig att någon ens skulle ägna en minut åt att skriva en kommentar. men tänk så fel jag hade. & jag är så sjukt tacksam över att ni faktiskt finns där. tänk alla dom gånger då jag faktiskt vänder mig till er, då jag mår bra & vid de tillfällen jag mår sämre.. jag slog precis näven i bordet & lovade mig själv att jag måste bli bättre att svara på era mail samt kommentarer, & det börjar jag med redan imorgon!

nu har jag i vilket fall färgat klart mitt hår, & jag la märke till att det är något enormt vad mitt hår har vuxit den senaste tiden. efter det tog jag en varm dusch & avslutade med te & vinduvor.. nu ska jag hoppa ner under täcket för att läsa lite på boken som jag tipsade om i förra inläget. som jag sa så ska jag till tandläkarn imorgonbitti så jag får en liten sovmorgon, så skönt.. sov gott & godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: daniella larsson

du är magisk & fantastisk julia!!

2011-01-17 @ 16:03:36
URL: http://jagebrunett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0