vilken dag

HAHA ursäkta mig för dålig uppdatering idag. jag var nämligen i skolan till tre & sedan drog jag med mig min vän alexander in till stan. han har fått agera min bögkompis idag som jag ännu inte har funnit (nej han är inte gay). han har både solat med mig & dessutom "shoppat", ja jag hittade faktiskt bara hårinpackningar som jag fick med mig hem medans han gjorde slut på en fyrasiffrig summa.. vi försökte även med att slinga hans hår men vi får väl se hur resultatet blir. lite annorlunda såg det väl ut haha, kärringens fel inne på åhlens som måste ha gett oss fel färg ;)

såhär kan det se ut när man har sprungit genom hela stan för att hinna med bussen.. men ändå missar man den & får äta snabbmat i en busskur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0