Du är så fet att ditt porträtt måste bli ett flygfoto

Här nedan mina kära vänner, har ni en liten sneakpeak på hur jag såg ut under fotograferingen. Dock är även detta en behind the scene bild, men närmare det slutliga resultatet än detta kan vi nog inte komma. Jag tror att med lite småjusteringar så kan man nog förhoppningsvis vaska fram ett eller annat guldkorn ur högen utav fotografier..

Alla bilder har jag hämtat ifrån den underbara och fina fotografen Hanna. Måste även berätta att den svarta transparanta kavajen inhandlades nu i veckan på Stadsmissionen. 90 kronor och skönheten var ingen annans än min. En pik till mig själv är att jag måste bli bättre på att röja i SHbutiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0