En artist sänd från ovan för att sätta sverige på kartan


Jag måste nog säga att Eric Saade är en utav världens absolut snyggaste artister. Just nu är han även så pass het på "marknaden", (om man nu kan säga så ang en människa) han har i vilket fall skrivit kontrakt med 22 olika länder och kommer i framtiden synas både här och där. Jag kan tänka mig att han en dag blir riktigt stor och kanske till och med syns i olika musikevenemang så som MTV Music Awards i framtiden.

Frågan är bara, är det någon annan som ska sitta bänkad framför allsång på skansen idag för att glädjas lite extra åt att Sverige, äntligen får man väl säga, har fått sig en fräsch artist som kommer att sopa banorna likt Robyn och September i den vida världen. Om inte annat så ska jag göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0