Hur kan jag förlora mot en sån idiot

Vaken men trött så in i helvete. Har jordens ångest och vill bara fly härifrån. Imorgon ska hon bort, imorgon lämnar hon mig. Kan inte förstå att jag är tvungen att lämna bort det enda jag skulle ha kvar, min hund. MIN hund som jag tagit hand om och som varit med mig överallt i fyra års tid. Vill inte se henne i ögonen, hon kryper upp på mitt bröst och lägger sig där. Jag är hennes trygghet, och nu försvinner hon. Jag kan inte förstå, för andra kanske det är en så liten sak. Men bandet som finns där är för starkt ör att bara klippas av. Vill inte inse att jag aldrig mer kommer träffa henne. Och även om jag skulle det, så skulle jag inte klara av det. Hon är ju ändå inte min då. Tårarna bara rinner ner, vill inte inse, 24 timmar kvar. Om någon bara kunde ta hand om henne när jag är i skolan, då skulle allt lösa sig. Det här var det sista jag behövde, det här skulle aldrig hända. Ska ta ut henne på en lång promenad nu, bara hon och jag medans de andra fortfarande sover. Fyfan..


Kommentarer
Postat av: marion

menshit vad hemskt :( <3

2011-07-18 @ 11:02:49
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/
Postat av: Sanna

Förstår verkligen! Har en hund som verkligen är mitt allt, skulle inte klara mig utan henne men ibland måste man tänka vad som är bäst för både dig och hunden.. Även om det är tufft :/

2011-07-18 @ 19:08:36
URL: http://sannaaah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0