Jag kunde aldrig ana att du skulle kyssa min pojkvän


Äntligen har mamma kommit hem och har nu intagit sin alldeles egna position i köket. Efter att ha längtat hela dagen efter att få en riktig tallrick med en halvgrötig pastarätt levererad så sitter jag nu under en filt i soffan. Ikväll blir det att bara ta det lugnt och ladda upp batterierna inför en vecka fullspäckad med händelser och galenskaper. Det är nämligen så att en vän kommer hit under moegondagen och då lär hela atmosfären sättas i gungning.

Min fina lillebror har nu hur som helst fixat hem en film på min beställning, jag kände för lite triangeldrama och kärlek. (När det är brist på sånt i ens egen vardag får man gotta sig på andras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0