Lite tankar och funderingar ifrån ett proffs



Efter det att mamma kom hem imorse och gjorde mig sällskap vid frukostbordet, var det bara upp och iväg för att hämta bror min på stationen. Halsontet sitter kvar även idag, men har dock inte haft någon mer feber vilket känns superskönt. Jag förstår inte, att jag som aldrig brukar bli sjuk, (alltså annat än någon ynka förkylning) har nu varit sjuk två gånger under sommaren.

Hur som helst så lyckades jag övertala den resterande skaran utav familjen att åka iväg en sväng till stan. Fick med mig hem allt ifrån träningskläder till reaplagg som var nedsatta med mer än 75%, det kanske var mitt plåster på såren efter allt trubbel den senaste tiden.. Slänger upp lite bilder så fort jag letat fram något att matcha plaggen med.

Något jag har gått och funderat över idag:
Varför blir det ofta bra väder på kvällen (varmt och soligt) när det varit dåligt väder hela dagen ?
Varför blir man varm när febern går ner, det borde ju vara tvärt om, man blir varm när den stiger ?

Kommentarer
Postat av: Julia

För att man svettas bort febern ;)

2011-07-22 @ 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0