Nu mina vänner är jag pank

Sitter tillsammans med mina två vänner på bussen, helt utslagna, pank på pengar och med hungriga magar. Vi har sprungit på stan tills benen värkte och fotsulorna ömmade sådär härligt som dom gör när man vandrar över kullerstenar. Men nu är vi som sagt på väg hemåt, ska köpa med oss mat upp till lägenheten som vi ska trycka i oss framför Allsång på Skansen. Vi hade storslagna planer på att åka dit ikväll och se det live, men vädret är liksom aldrig riktigt på vår sida.. Efter det ska vi röra oss mot stan för en nattfika på Cafe60, hela Stockholm verkar vara ute och reser denna vecka. Så vi har hela stan för oss själva, jag och mina underbart fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0