Redo för att sätta hela staden i gungning

Inväntar för tillfället min beställning på pannkakor innan jag ska rycka upp min fina (men otroligt sega) Johanna för lite fixande. Planerna inför kvällen är att för det första stå framme i publikhavet till Jay Smith och sedan åka oss sjösjuka i karuseller. Förhoppningsvis så blir det som planerat och vi kan skratta oss glada på noll promille på fest i skogen. Vad är livet till för om inte att leva det ? Allt snurrar åt rätt håll och ikväll ska jag inte ha något annat än farligt kul med mina kära gamla vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, fina bilder! :D

Sjukt snygga shorts och skor. Var har du köpt dem?

2011-07-29 @ 21:52:14
Postat av: cassandra

Ohh, fina bilder! :D

Sjukt snygga shorts och skor. Var har du köpt dem?

2011-07-29 @ 21:52:42
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0