Skicklighet är vad jag gått misste om genom åren

Hej på er, tänkte väl mest bara tala om att jag lever. Har dock haft en bra dag bortsett från att jag vaknade upp med ett hack i tungan inatt. Hur jag fått det, och varför jag varken kan skratta eller prata nu är ett helvetes mysterium. Har under dagen vistats i rålis med mina underbara.. Har nu på kvällskvisten kurerat mig med B&J eftersom att det praktiskt taget är det enda som får plats att samsas med min uppsvullna mun. Ibland så bara älskar man livet. Dessutom när man är bortbjuden imorgon på middag osv, jag kommer väl få sitta där och idissla när de andra redan lämnat bordet.. Men, nu ska vi slå på tvn, krypa upp i soffan under en filt och som sagt, äta ännu mer glass. Jag är ju hungrig så jag skulle kunna dö!

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Bor du i malmköping nu? :D

2011-07-12 @ 22:07:15
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0