Jag river en vacker dröm till tiotusen mardrömmar

Under ett tjockt duntäcke på soffan och med en blöt handduk över pannan kan jag tänka fritt. Varför ska jag alltid vara den som går tomhänt ut ur allting ? Igår åkte jag som sagt iväg för att komma på andra tankar, närmare bestämt till Stockholm. Min resa dit blev väldigt kortvarig och nu i efterhand känns det nästan som om jag bara åkte dit för att köpa glass och åkte hem igen.

Ja gårkvällen spenderade jag ihopkrupen i soffan med en b&j. Hur som helst så har jag knappt sovit en blund inatt på grund utav feber, frossa och en värk i kroppen som vill ta död på mig. Men, eftersom att min fina mamma är så söt så kom hon och mötte upp mig, den tunga packningen samt min fina vovve för att kurera mig med cola, melon och glass.. Men det enda som verkligen kan bota mina sjukdomar är ändå musik. Därför ska jag ikväll drunkna i geniala texter.

egentligen älskar du inte mig och egentligen är det okej med mig för jag älskar ingen alls sånt där är slöseri med tid. ge mig bara en kyss innan du går en kyss att bygga en dröm på


Kommentarer
Postat av: malinornell♥

jävlar va snygg du är! :)

2011-07-19 @ 22:52:26
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gillar du Håkan Hellström tro? :)

Riktigt mysig blogg, gillar dina svartvita bilder!

2011-07-20 @ 00:01:38
URL: http://memlaan.blogg.se/
Postat av: Jenny Sjöberg

Och jag tänkte LeMarc, med Vrå av världen:

"Och hon ska få en kyss att bygga drömmen på..."



I så fall:

"Det finns inget bättre, än när det vänder...

---

Jag har redan glömt allting,

glömt veckorna i underjorden.

Morgongråten, nattpaniken,

jag minns inte längre orden..."

2011-07-20 @ 00:27:03
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0