Ånger och en förjävlig kyla sprider sig i mina ådror

Fasen, min mamma har fått mig att börja med sånt här onödigt skit som horoskop och liknande. Men jag måste tyvärr, med en ständigt växande klump i magen, medge att detta stämmer in på mig till hundra procent idag. Jag har varit alldeles för impulsiv de senaste dagarna, levt för stunden och har inte alls varit vaksam över vad som kommer att ske här näst. En gammal vän har dykt upp igen och gamla känslor bubblar upp till ytan igen. Men vad ska man göra, jag vill inte att min vardag ska hänga på en liten tråd och därför bör jag nog tänka till en extra gång innan jag genomför mina handlingar i framtiden. Skärpning nu Jullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0