Hela stan bara står och ler mot mig ikväll

Hej på er igen, nu har jag gjort mig hemmastadd och inväntar nu min fina Johanna som straxt dyker upp här. Om en liten stund ska jag ner på området för en liten promenad med min lilla vovve som jag helt enkelt kommer ta hand om en hel del nu när jag snart flyttar. Jag är dock helt utmattad idag så jag känner egentligen inte ens för att gå utanför dörren..

Senare i kväll ska vi röra oss in mot city för att sätta oss och äta någonstans, samt kanske möta upp några vänner. Dock lär kvällen inte bli så sen eftersom att jag ska iväg för ett projekt imorgon. Är så fruktansvärt förväntansfull att jag skulle kunna spricka vilken sekund som helst!

Kommentarer
Postat av: Matilda

så fina ni är! och din klänning var grymt söt

2011-06-17 @ 21:28:16
URL: http://tillaann.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Åh, tack så mycket :). Jag hade det jättebra! Allt bra?

2011-06-18 @ 23:29:38
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0