How's about cookin' somethin' up with me ?

Nu är jag återigen uppe i huvudstaden efter en kaotisk bilfärd med min kära mamma. Mer än så behöver jag nog inte säga, dock har jag nog inte något att säga till om då vi brukar spåra ur båda två. Det går liksom hand i hand med varandra.. Men, väl framme så unnade jag mig en sväng inne på H&M i min ensamhet där jag fick hem lite välbehövda underkläder samt strumpor som alltid lyckas försvinna ur mina ägor. Jag funderar på om det finns någon pervers typ som springer hemma hos mig och snor åt sig mina trosor haha.. I vilket fall är dom alla spårlöst försvunna.

Har nu tagit det lugnt här på plan sex, suttit på balkongen i underkläder och solat, låtit grannarna kika på min övergödade bak samt hunnit byta kläder si sådär fem gånger.. Nu är det dags för mig att koka ihop något värt att äta, min mage skriker. Mat mat mat, man skulle kunna tro att hela mitt liv går ut på att hamstra mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0