Jag önskar att jag hade vandrat på glas förr



Nu känner jag att det verkligen måste bli en skärpning med bloggandet innan magnific.se går under..

Idag har jag i vilket fall befunnit mig i stan för "lite" shopping, och nu är jag rent ut sagt pank. Jag förstår inte riktigt hur jag ska klara mig över sommaren då jag varken har något sommarjobb eller får något studiebidrag. Hur som helst så har jag lovat min mamma att hjälpa henne att klippa våran enorma gräsmatta nu ikväll, och på så sätt får jag en extra slant ner i fickan. Jag kanske får slava lite här ute på landet åt mamma under sommaren så att jag kan få in en och annan krona i alla fall..

Bilder på shoppingen kommer upp senare. Jag måste även börja packa ikväll eftersom att jag ska till Stockholm imorgon och stannar där fram till onsdag.. Självklart kommer jag att blogga ändå!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka fina bilder!

<3 på ditt hår ^^

2011-06-16 @ 20:21:54
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0