Tip tap truth

Haha har suttit med denna app hela kvällen och jag kan verkligen inte ge mig. Jag vet inte om det är någon annan utav er som brukar använda er utav denna, om inte så måste ni verkligen hämta hem den.. Appen är kopplad till ens facebookvänner, då kan alla svara på frågor om varandra och det läskiga är att det alltid stämmer. Man låser även upp nyare och roligare frågor vart eftersom man svarar rätt! Nu känns det nu nästan som om jag känner alla mina facebookvänner personligen.

Detta kanske är något för er läsare och mig ? Då kan vi lära känna varandra på ett enklare sätt. Skämt åsido. Hur som helst får ni inte missa detta, dock blir man beroende haha!

Kommentarer
Postat av: got2b

hej

2011-06-14 @ 21:05:56
Postat av: melinda padron

SV: Tack, vad snällt av dig!

Din blogg var också fin :)

2011-06-14 @ 21:30:00
URL: http://melindapadronn.blogg.se/
Postat av: J

Den där appen äger, alla som inte provat den borde göra det (:

2011-06-18 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0