Upp och iväg för plåtning i Hagaparken

Herregud vilken stressig morgon, ändå tar jag mig tiden till att slänga upp ett inlägg åt er. Om bara en timme ska jag vara färdigduschad och ha fått i mig lite frukost för att sedan sitta i en taxi på väg mot Hagaparken. Idag ska jag nämligen stå modell i en livefotografering vilket betyder att det kommer vara folk som är där och tittar på. Jag tror även att det var öppet hus så för den som inte har anmält sig och som har lust att kika förbi så är det bara att komma. Hagaparken i Solna som sagt, klockan 14.00


Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Men åh vad kul! Du är alltså en av modellerna i Elins och doms fototräff! Synd att jag inte kunde komma , menmen.. Ha det så kul! :D Kram

2011-06-18 @ 11:52:54
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0