Ett dåligt par ben står och ser på hur kroppen blir överfallen








Har precis kommit hem efter en helgalen kväll, har väl i princip varit överallt och ingenstans denna dag. Den började fint vid en förfallen brygga, med solnedgången i ögonvrån samt en himla massa deeptalk. Innan vi fick för oss att åka iväg på äventyr, dock var det den stora missen idag och vilken himla kaos jag har upplevt ikväll. Helt sjukt hur människor kan bete sig egentligen och tyvärr så blir man lika chockad varje gång. Hur som helst så slutade det med att jag och Henke var tillbaka på ruta ett och skulle låna en båt utav någon fattig rackare som varken hade några åror, målat den eller tömt den på vatten. Våran plan om att ta oss ut på det böljande blå gick i bitar då åran hamnade i vattnet och vi inte kunde ta oss någonstans. Då var det bara in till land och hoppa i utan varken kläder eller sig själv i behåll. Jag tog mig i vilket fall hem gående i sällskap med Henrik som nu begett sig mot sin egen lya. Herregud, allt jag har kvar är en rejäl träningsvärk i bagaget. Allt kan hända!

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vad har du för jacka och vart kommer den ifrån :)? Superfin ju.

2011-07-02 @ 13:31:30
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fasen! Det där är ju våra åror!!!

2011-07-03 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0