Bilder ifrån gårdagens storslagna skolbal

Har precis kommit hem efter att ha spenderat min natt hemma hos en god vän. Balen igår var så himla mysig med de alla talen ifrån våra lärare och hela stämningen var en helt klar tiopoängare. Vi tjejer möttes upp i skolan redan vid klockan tre för att bli sminkade och fixade inför kvällen. Efter det bar det av till balen i bilar då håret blev sådär lagom förstört, precis som det blir när man åker cab. Senare in på kvällen slog vi tjejer klackarna i taket och dansade oss till skavsår, medan killarna på något sätt hamnade halvnakna på golvet innan musiken slutade.. Ja, vi alla vet ju ungefär hur en bal går till så mycket mer än så behöver jag väl inte berätta om kvällen. Jag delar istället med mig utav några bland de 500 bilder som dogs med min kamera igår!
















Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA ;

Det var ett tag sen man hörde något från dig du har bloggat lite fram och tillbaka på blogg.se & myshowroom, men nu tillbaka till din fråga.

Jo det är så jag har skrivit på svenska förr på min blogg, men det är några som följer min blogg från usa så för att de ska kunna ta del av den så skriver jag på engelska sen tycker jag om att skriva på engelska :) Hoppas du fick svar på din fråga och att du checkar in nångång igen!

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med design och möblera om min blogg ? du får betalt om du vill!

2011-06-10 @ 17:03:41
URL: http://notliketheothers.devote.se
Postat av: - CLAUDIA ;

Så fin du var på balen julia :)

2011-06-10 @ 17:04:44
URL: http://notliketheothers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0