Malmköping - en stad för människor utan framtid

Nu är jag nyvaken och känner mig som ett monster. Grejen är den att jag valde att sova när jag kom hem ifrån avslutningen och sedan har jag inte vaknat förrän nu. Hur som helst så har jag valt att strunta i festandet ikväll, just på grund utav den enkla anledningen att malmköpingsmänniskor inte kan festa. De få gånger då jag har tagit mig tid till att försöka ha kul där, så har det slutat med otäcka spyor och en himla massa bråk (för andras del), och det är inte direkt vad man vill beblanda sig i första dagen in på sommarlovet. Festa gör man för att ha kul, inte för att surt gå hem klockan 11 på kvällen för att resten ligger i ett dike någonstans.

Nu lär en och annan människa tycka att jag är helt dum i huvudet, men jag ser seriöst inget positivt i denna håla. Det finns supertrevliga människor, men dom är dock få. Hälften utav människorna som bor här pratar bara en himla massa skitsnack om människor det går bra för, sina egna vänner och människor som inte är precis som dom. Den andra hälften utav malmköpingsborna sitter endast hemma och rullar tummarna vilket resulterar i att den del utav malmköping man ser, ändå bara består utav just.. Skitsnack! Jag kan inte påstå att det klingar särskilt fint i mina öron.

Och en liten "släng in" till mina vänner, ni ska absolut inte ta åt er. Ni vet precis vad ni betyder..

Kommentarer
Postat av: jeanette.

Tycker du inte ska snacka så mycket om malmköpinsbor, du har ingen aning om vad folk i malmköping gör? det bevisar bara på vad du skriver. tycker du kan ta reda på lite saker innan du skriver på hur folk i malmköping är? du har ju inte en jävla aning om vad du snackar om.

2011-06-16 @ 23:57:05
Postat av: frida

du anar inte hur jag och mina kompisar festar!! :D det blir ju som du gör det till såklart. du har ju inte varit på någon kul fest här ju, klart du tycker det är tråkigt då. det var ju för fan inte ens någon fest igår, så jag tror inte att du struntade i festandet, då vet du ju inte ens vad fest är för något :O och om du tycker att "malmköpingsmänniskor" inte kan festa så är det ju dina kompisar och dom du umgås med som du menar då. för dom andra här vet du ju inte något om. jag hatar nästan malmköping, meeeen, istället för att klaga på andra kan man ju tänka på hur rolig man själv är! oooooch FAKTISKT så har jag en framtid, även fast jag är uppväxt här!!!

2011-06-17 @ 00:15:03
Postat av: just a smalltown girl

nu tycker jag att damen drar alla över en och samma kant pga. folket hon mött kanske just visat denna sida hon beskriver här ovan. med tanke på att du inte ens bor i staden och har koll vad som sker dag in och dag ut ser jag bara att du blir de patetiska i detta påhopp, rent utsagt. men om du tycker att det är bra sett att driva din stora blogg på, så säger jag bara lycka till och jag hoppas att dina trogna fina vänner står kvar vid din sida. jag tycker bara att du borde tänka en extra gång innan du publicerar sånt här där miljarder människor kan se och läsa de, speciellt eftersom du inte känner till dom människorna särskilt bra.. bara för den egen säkerhet.



annars få du ha ett trevligt sommarlov!

2011-06-17 @ 00:37:20
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: anonym

Hah det är ju dom som kommenterar långa jävla kommentarer som tar åt sig av det här? patetiskt.

2011-06-18 @ 00:37:52
Postat av: FRIDA

haha...... tar inte åt mig överhuvudtaget.. då hade inte jag inte blivit irriterad av inlägget. hade jag tagit åt mig, asså, att inlägget skulle stämt in på mig hade jag inte blivit irriterad. men man får tydligen inte kommentera vad man tycker för då tar man åt sig och är patetisk. patetiskt!

2011-06-19 @ 23:59:25
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Malmköping är ju en supermysig liten stad :). Jag vet ju dock inte någonting om människorna där eftersom att vi princip bara handlar där eller i Flen. Jag har nämligen landställe i närheten av Malmköping, haha. Allt bra?

2011-06-20 @ 21:32:38
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0