En liten sneakpeak



Här får ni en liten sneakpeak på hur det såg ut idag under fotograferingen i Hagaparken. Väl på plats blev jag i vilket fall sminkad utav en supertrevlig makeup-artist och därefter knäpptes det av några bilder. Kan ni tänka er att man måste koppla bort allt annat runt omkring och endast fokusera på självaste kameran. Det var verkligen en utmaning och jag hoppas inte att det syns på bilderna, men vad är rädslor till för om inte att övervinna dom ? Det var säkert tjugo personer som stod och knäppte kort på varje liten rörelse man gjorde, helt galet men så roligt! Jag hoppas verkligen att det blir fler tillfällen till att samarbeta med dessa härliga människor..

Kommentarer
Postat av: daniella larsson

Gud, du är så grym, så duktig och så underbart vacker, JULIA!!! fortsätt så. love!

2011-06-19 @ 14:43:19
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se
Postat av: Rebecca!

vad roligt! :)

Du är superfin!

Hoppas du får en toppen-dag! Kram på dig :)

2011-06-21 @ 15:13:51
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Fint grin på mig där på övre bilden hahahaa ;P

Du är modig du.. Det var en utmaning för mig också, även om jag ändå inte var lika utsatt som du. Nog är det första gången jag fotar med så många åskådare alltid haha ;D



Ps/ Glömde svara på smset om mina örhängen.. jag kanske kan skicka dig min adress och pengar för frimärken, och så skickar du ner dem? Om jag inte kommer upp snart vill säga, hoppas att jag gör det :)

2011-06-22 @ 11:55:10
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0