Roliga dagar men hemska nätter




Ursäkta min hemskt dåliga uppdatering, men jag har haft några riktigt bra dagar på sidan av datorn och därför inte haft en tanke på att blogga. Igår var jag som sagt på fotografering, och därefter bar det åter igen in mot stan där jag och Johanna hamnade på Taco Bar, för att sedan åka och möta upp kusinen Oskar. Kvällen blev till slut lite spänd och de tankar och förhoppningar jag hade tidigare igår finns på något sätt inte kvar idag..

Idag har jag hur som helst inga planer då dom tidigare i förmiddags sprack när jag insåg att det spöregnade. Tog ut min fina vovve på promenad och när jag kliver in genom ytterdörren igen hör jag fortfarande hur Johannas alarm står och ringer. Jag vågar dock inte väcka henne då hon skrev detta på sin facebook inatt "Hade precis somnat. Då känner jag något blött över pannan så jag vaknar och gnuggar med täcket. Tittar upp och ser min ruttna kusin sitta och måla med ett jävla rött nagellack på mitt ögonbryn och under ögat samt en klick på näsan. Nagellack i ansiktet?! Fyfan alltså. Fick ta och skrubba bort allt fort som fasen med aceton, så att min hud blev alldeles torr och skavd. Må dig ruttna i helvetet JULIA!"

Antar att det kommer smälla ganska rejält om jag ens vågar mig in för att väcka henne.. haha

Kommentarer
Postat av: blinga din mobil

fina bilder!



LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL FRÅN WWW.PHONEFASHION.SE



MATCHANDE RING FRÅN WWW.BAMBEE.SE PÅ KÖPET!

2011-06-20 @ 12:19:16
URL: http://phonefashion.se
Postat av: ELLEN

Så fin blogg, verkligen!

kram

2011-06-20 @ 21:14:38
URL: http://photosbyellenj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0