Borta bra men hemma bäst












Efter några superhärliga dagar så sitter jag på min säng och ska i vilken sekund som helst packa upp mina väskor. Gång på gång sitter jag och svär över min förkylning som på något sätt har fått mitt huvud att kännas som en enda stor bomullstuss. Det är nästan så att huvudet blir helt och hållet bongstyrigt om man så bara ska se sig över axeln..

Men, måste tyvärr säga det att jag inte haft någon som helst tanke på att fotografera våra roadtrips till de bekanta inne i Vadstena. Under midsommaraftonen tog jag endast en bild då vi var hemma hos fina Oscar, "Dudda" och Axel på middag. Har inte heller haft en tanke på att fota något under dagen då vi var iväg till Olivias någonting för en massa prat om skattjakter och onyttigt på altanen..

Kommentarer
Postat av: Olivia

åååh vilka fina bilder!

det var jätte mysigt att ha dig här julia! du får följa med någon mer gång!

det var lite synd att jag var tvungen att jobba lite... men det var ju inte planerat! jag hör av mig när jag är tillbaks i stockholm så kan vi ses, och så kan du säkert hänga med något partaj ;)

2011-06-29 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0