En helg fullspäckad med galenskaper

Hallå på er, ledsen att min uppdatering blir lidande när jag är på vift. Men mina dagar har varit fullspäckade.. Igår skulle jag och min vän Beccah ta oss ut till Tyresö slott där vi hade tillstånd att fotografera, men väl på bussen så inser vi att vi är på väg åt ett helt annat håll. Vi hamnade till slut mitt ute i ingenstans med en packning lika tung som bly och efter en lång resa med en trasig AC på bussen.. När Beccah då skulle ta upp kära kameran och fotografera så blinkar skärmen "inget foto", minneskortet låg fortfarande hemma! Det där kändes sådär lagom glatt då vi missade chansen till fotograferingen som var en utav höjdpunkterna under denna helg..

Hur som helst så styrde vi upp det på annat vis då vi istället satte oss nere på världens bästa hak, Hörnet som ligger precis nedanför lägenheten. Efter det köpte vi med oss bullar och åkte sedan förbi min farmor för lite fika. Kvällen slutade till slut här hemma med grönsaker & dipp, cola & en massa chips framför filmen a walk to remember. Vi har trots allt ingenting att klaga på!







Kommentarer
Postat av: Nicke

har en bloggtävling på min blogg gissa vilken stad jag ska resa till den som gissa rätt kommer jag länka på min blogg :) har över 500 läsare varje dag :)

2011-06-05 @ 21:56:19
URL: http://nickeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0