Vinnarna utav limited white edition tävlingen

Jag har nu tagit fram en vinnare, och denna gång var det Anna som kammade hem förstapriset i form utav en vit nylanserad freebra. Eftersom att jag även har fått chansen att lotta ut ett tröstpris så kommer även Maria att få prova på denna produkt.

Jag har skickat iväg ett mail till er två och behöver svar så fort som möjligt. Grattis till vinnarna och en "bättre lycka nästa gång-hälsning" till alla er andra. Jag hoppas att ni kikar in här igen och medverkar i mitt nästa samarbete som drar igång inom de närmsta veckorna!

Kommentarer
Postat av: sofia

Var kan man köpa dessa bh:ar?

2011-06-08 @ 06:56:05
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Åh , vad kul att jag vann! Tusen tack! :D Har svarat på mejlet nu också! :D Kram!

2011-06-08 @ 13:22:22
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0