beautiful monster


hej där ute. sanningen är den att jag precis kom hem ifrån Gnesta efter att ha tittat på villaområdet en gång för alla. haha ja jag kan väl erkänna att jag och min kära mamma vandrar runt i våran lilla bubbla tills vi ser att huset är på plats. på vägen hem köpte vi också kebabsallad som vi ska äta; NU! min mage bara skriker efter mat som vanligt. mat mat mat, vad vore livet utan mat ?

jag funderar även på om jag ska sälja min moppe nu snart. jag ramlade ju i våras och efter det har jag knappt vågat se det där monstret igen. jag har ju inte ens hämtat ut mitt moppekort trots att jag tog det för snart ett år sedan. nej jag platsar nog helt enkelt inte bland fordon och andra prylar som jag inte kan ta kontroll över. jag antar att jag om något år kommer bli den där tjejen som cyklar efter i superfart medans hennes vänner bygger fett då dom endast sladdar runt med sina fula bilar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0