besviken på mig själv och min omgivning


jag är så himla förlorad i mig själv för tillfället och har världens ångest. skriker precis som om jag hade varit 10 år yngre än vad jag är och vill gråta ut i någons famn. hos någon som förstår och som kan bevisa för mig att det faktiskt kommer en vändning, någon gång, kanske, om jag har tur.

jag är så himla arg och besviken att det faktiskt finns människor i min omgivning som är så otroligt egoistiska och självupptagna, som inte kan bry sig om någon annan än sig själv eller som aldrig tänker på hur de uttrycker sig.. godnatt på er så får vi hoppas på att morgondagen blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Jen

Det kommer en vändning. Du kanske inte kan känna av den, se den eller ens kunna föreställa dig hur något gott ska kunna komma ur allt detta och hur allt ska kunna bli normalt igen. Men det kommer. Det kommer också ta tid. Det tar tid innan man vågar lita på andra igen.



Jag har blivit bränd av så många tjejkompisar som jag har litat på och kämpat för och stöttat men som bara har huggit mig i ryggen för att jag satte vänskapen högt. Dom hade inga problem att sälja ut en. Det svider... varje gång.



Men lita på dina egna instinkter och dina känslor och följ din egna väg så kommer du klara dig, .. just fine :)



Många kramar

2011-03-27 @ 22:30:41
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Jen

ps. Jag vart gravid som 21 åring, kanske inte jätte ungt i dina ögon men ungt i min värld då. Om du känner att du vill snacka med någon som bara lyssnar så ställer jag upp. Du kan inte vara i en lätt sits just nu och jag antar att ditt huvud och hjärta är tunga av tankar och känslor och det snurrar på som en okontrollerad karusell? Jag finns på msn eller facebook eller på bloggen.



Igen många kramar till dig.

2011-03-27 @ 22:35:26
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Emma är knäpp & även fast det känns tungt just nu, så kommer det komma en dag då du känner att du är tillbaka i dig själv igen. Jag förstår precis hur du känner, och en sån omogen vän som Emma är borde inte få ge dig den här smärtan.



Ta hand om dig!

2011-03-27 @ 22:59:36
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Den där killen där...

En vändning i livet kommer definitivt komma, och värre kommer det också att bli, vi är människor, vi gör fel, vi sviker varandra och är egoistiska, det ligger i vår natur.



jag skulle ljuga om jag sa att du aldrigt mer kommer bli besviken.



Men jag skulle även ljuga om jag sa sa att du inte kommer vara världens lyckligaste tjej också.



Fast som man säger, "Life is what you make it" och jag börjar tro på den lilla meningen mer och mer.



Du bestämmer själv om du vill vara lycklig eller inte.



Folk uppskattar inte småsakerna i livet, de vill ha mer och mer, tillslut kräver de så mycket att de blir så deprimerade att de hatar sig själva och hatar livet.



När var det sist du uppskattade att du fick dricka rent vatten ut kranen? när var det sist du uppskattade att du fick sova i en varm säng?

eller att du är frisk, eller att du kan gå ut och andas frisk luft?



Folk e så jävla krävande och tråkiga...

vad hände med att gå ut och bara lägga sig på marken och kolla upp mot himlen?



Det jag försöker komma fram till är, njut av den du är och stunden du lever i, du anar inte hur lycklig du egentligen borde känna dig.



/Ed

2011-03-27 @ 23:11:39
Postat av: Elle

Du är en supersöt tjej som verkar vara väldigt smart! Stå på dig :)

2011-03-28 @ 09:28:57
URL: http://elagman.blogg.se/
Postat av: sofieschilcher

jag diggar din stil julia =)

2011-03-28 @ 09:35:21
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: E l i n [E.S.S.]

Svar; No problem! :)

Klänningen är helt otroligt sjukt underbar! Dock alltid slutsåld :P



Och angående inlägget om unga mammor och uppståndelsen kring det. Jag har inget problem alls med unga mammor, bara man är kapabel till att ta hand om och ge barnet ett bra liv :)

2011-03-28 @ 13:35:55
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra idag? :)

2011-03-28 @ 14:45:02
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: GAMMELSMURFEN!

satan vilken fin design, header och hela du!



tänkte även försöka få dig att ställa en fråga i min frågestund?!!?!??! :D:D:D:D:D:D

Postat av: Catja

Efter regn kommer solsken, även fast man har svårt att tro det ibland. Du kommer må bättre och glöm inte att du är stark tjejen!



En stor kram till dig

2011-03-29 @ 16:41:25
URL: http://catjas.se
Postat av: satina

fattar vad du menar, han borde döööööööö. (punkt) bajs snett på hnm och du är mycket mer värd sötiiiis :*

2011-04-01 @ 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0