din fråga - mitt svar

Anonym om godmorgon välden se vad som står på:
Är du modell?

jag har svarat på denna fråga förut men nu gör jag det igen, jag är inte modell för någon argentur. jag har dock fotograferats utav en gammal vän som är "fritidsfotograf" om man kan kalla det så. har även fått några erbjudanden under hösten men har tackat nej till alla förutom en, elin kero, mer känd som bloggaren nevnarien dit jag faktiskt sedan åkte för en fotografering.

jag älskar att stå där framför kameran, då för en gångs skull så kopplar jag bort allt förutom den där linsen som jag ska fokusera på. "titta djupt in i linsen, ställ dig lite längre till höger, nej mer till vänster, blicken in i linsen, så där ja. klick!"



foto: elin kero
modell: jag

Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan nu har jag frågestund i min blogg och jag tycker du ska lämna en fråga! :)

skulle betyda mkt om du gjorde de!:)

du får svar i morgon!

förlåt om jag störde, kramis <3

2011-03-03 @ 21:42:11
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Helvete, vad fin du är tjejen!

2011-03-19 @ 22:50:11
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0