fakta om män

jag hittade en lite rolig lista om män som jag kände mig tvungen att dela med mig utav. jag valde ut dom tio bästa "faktapunkterna", visst stämmer det ? ;)

1. män som har ring i örat är väl förberedda för att gifta sig. dom vet hur man uthärdar smärta och var man köper smycken..

2. att gifta sig med en skild man är ekologiskt ansvarsfullt. i en värld där det finns fler kvinnor än män kan det betala sig att återvinna.
3. ett bra ställe att träffa en ny man på är kemtvätten. då kan man vara ganska säker på att han har ett fast jobb och duschar regelbundet.
4. män har högre kroppstemperatur än kvinnor. om elementen slutar fungera på vintern kan det rekommenderas att sova bredvid en man. dom är som portabla värmeelement som snarkar.
5. de flesta män avskyr att shoppa. det är därför varuhusen oftast har avdelningarna för herrkläder på entréplanet, alldeles vid utgången.
6. när fler än två kvinnor träffas, tror männen att vi pratar om dem. som om det inte skulle finnas intressantare saker att prata om!
7. det män avskyr allra mest är att förlora. en man som förlorat en tennismatch mot sin fru, vägrade i flera veckor att kyssa henne godnatt. till sist frågade hon: "kommer vi aldrig mera att ha sex igen?" och mannen svarade: "jo säkert, men inte med varann!"
8. sättet en man ser på sig själv i en spegel, visar om han någonsin kan bry sig om någon annan.
9. män gillar telefoner med många funktioner. det får dom att känna sig viktiga.
10. nän glömmer allting; kvinnor kommer ihåg allting. och det är därför som männen behöver repriser i sportevenemangen. dom har redan glömt vad som hänt.


Kommentarer
Postat av: Cliffyboooii

Haha 3:an e ju sjuuuukt random ;D

2011-03-01 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0