lay in my bed

nymålade naglar, färdigduschad & helt enkelt fit for fight för ännu en ny vecka. ska ju som sagt till huvudstaden imorgon men måste dessvärre till skolan innan det, kan ju trösta mig själv med studiedag på tisdag istället. jag hoppas också på att vi ska kunna komma här ifrån huset så snart som möjligt och att snön töar bort. så nu, om det sitter någon övernaturlig människa någonstans i världen som läser detta - jag går ner på knä för att få mina önskningar uppfyllda.. nu kallar sängen, natti!

en rent ut sagt skitful bild men här är dagens enkla klädsel, ser ni att jag har gått upp i vikt ?

Kommentarer
Postat av: Vera

2011-03-21 @ 16:11:15
Postat av: Vera

Snygg outfit!

2011-03-21 @ 16:11:55
URL: http://stylebyvera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men det klär dig. Du är så söt!

2011-03-22 @ 10:29:25
Postat av: Anonym

Ja men det klär dig. Du är så söt!

2011-03-22 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0