om på nytt

som ni ser så har jag bytt tillbaka min blogg hit. jag antar att myshowroom är något för personer som vill ha tillgång till sin blogg en gång i veckan, för oftare än så fungerade det inte som det skulle.. det var lite att ta i men ni förstår vad jag menar!

jag har suttit hela kvällen med en ny design som ska in här så småning om. kanske kommer den upp redan imorgon, men jag vill ju lägga ner lite tid på den för att försöka göra den så bra som möjligt. nu surrar i vilket fall den överdrivet äckliga rösten från big brothergurkan här i rummet, så jag ska ta och kika på vad dom har för sig där i huset..

lite bilder ifrån dagen med syrran & mamma på stan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0