samlat mina sista krafter

jag är inte en sån person som är ute efter bråk. och jag är heller inte en sån person som drar till med lögner i nödsituationer. men igår så hände något som jag inte var förberedd på, och jag visste varken vad jag skulle säga eller göra för att undanhålla sanningen. jag hade väl helt enkelt inte vågat erkänna för mig själv vad som verkligen hade hänt. jag har sovit tre ynka timmar inatt utav den anledning att jag igår misste en vän, och min egna värdighet. den största hemligheten, som redan tyngde mitt hjärta så hårt, spreds runt på sveriges största skvallerblogg.

jag har gått runt för att samla mod till att berätta men aldrig riktigt känt att tiden varit inne. men den vän som jag hållt närmast hjärtat, och stöttat i vått och torrt, en vän som jag har älskat och tagit hand om i flera år, tog det insiativ som jag egentligen kanske borde ha tagit för länge sedan.. men mina problem är mina problem

Kommentarer
Postat av: - claudia ♥

Be strong julia, now is as it is, not your secret anymore.Fight your way and don't let other make you fall to the bottom, you can fix it!

2011-03-27 @ 17:34:49
URL: http://oonlyyouknow.devote.se
Postat av: ' CAROLINE

Du är stark Julia. Älskar dig och det vet du <3

2011-03-27 @ 17:52:47
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: Saga

Julia, hon är fan dumihuvet, jag känner inte dig eller henne, men nåt jag vet är att man fan inte behandlar sin "vän" så. Du klarar dehär! Keep going girl, and nothing can bring u down!

2011-03-27 @ 18:02:01
Postat av: evelina

All jävla respekt till dig tjejen! Är inte så insatt i det hela men din såkallade vän gjorde FEL! Det är du och ingen annan som ska berätta en sådan stor nyhet, och hade hon varit en riktig vän så hade hon låtit dig berätta när du var redo. Jag har ingen aning om det med Sebastian stämmer men hon här emma gjorde fel mot honom också då han förtjänar att få veta det privat.



Hittade precis hit och jag är fast, otroligt söt och klok är du! Hoppas allt går bra nu, superfin header förresten. Kram på dig!

2011-03-27 @ 18:24:16
URL: http://brokenlove.blogg.se/
Postat av: rebecca

Julia, om det är så att det här är sant så vet du att jag står på din sida. Jag sitter i chock för hur människor uttalar sig om privata saker.



Om det är så att det här inte är sant, så är jag också i chock. Så jag antar att det inte spelar någon roll.

2011-03-27 @ 18:35:25
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt bra idag snygging? =)

2011-03-27 @ 19:36:10
URL: http://alinah.se
Postat av: Cecilia ♥

Tycker det var sjukt taskigt av henne att skriva så om dig. Du sa det till henne och förväntade dig inte att hon skulle lägga ut det så att hela sverige såg det. Det var sjukt taskigt gjort. ♥ Hoppas allt löser sig för din del.

Kram på dej <3

2011-03-27 @ 19:59:10
URL: http://ceciliaew.blogg.se/
Postat av: Linnea

usch fyfan va taskig gjort! ;O

2011-03-27 @ 20:18:24
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var riktigt fult gjort av henne, men du får verkligen inte glömma att du inte är ensam. Det finns en till. Någon som är minst lika uppskärrad som du en gång varit. Och det är knappast allvar, hur jobbigt det än kan vara så måste du ta tag i det samtalet. förr eller senare. ringa upp. förklara, bestämma hur du vill ha det.



jag säger inte åt dig hur du ska ha det, verkligen inte. det finns ingen som kan det. Bara att någon gång måste man lyfta luren och svara. stå kastet som man försökt undvika. bättre att det kommer från det hållet? trust me. det är jobbigt, jag vet. jag har varit där...



.. vill du ha ett tips som verkar otroligt konstigt och helt absurt men funkar till 99%? föreställ dig det värsta. verkligen det VÄRSTA. då kommer ingenting som Verkligen händer & inträffar kunna bryta ner dig. du är stark Julia! jag tror åtminstone på dig <3

2011-03-27 @ 20:23:05
Postat av: Daniella Larsson

Julia, ta det bara lugnt. Jag vet att du kan fixa det om du bara vill.

D

2011-03-28 @ 16:19:29
Postat av: Daniella Larsson

Julia, ta det bara lugnt. Jag vet att du kan fixa det om du bara vill.

Du är underbar & du är vacker. Du kan fixa det, du är stark!

Ta det lugnt, glöm inte att andas ut ibland. Det kan ta hårt på en människa att ha förmånga tankar i huvudet. Du vet var du har mig undertiden, tveka aldrig på det. (<3)

2011-03-28 @ 16:20:29
Postat av: liiiiinnnn

tycker så GRYMT synd om dig! lider verkligen med dig. Det är helt sjuk hur någon kan göra sådär, skriva till en jävla skvallerblogg! så lågt. Och speciellt när det handlar om en sån stor och personlig sak! nej usch, såna människor ska man be att dra åt ***** :/

2011-03-28 @ 17:17:09
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fy vad elakt av henne! Skulle blivit supersårad, usch och fy så äckligt vidrigt gjort.

2011-03-28 @ 20:10:53
URL: http://josefinlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår inte varför Du o Emma först ville skämta om Sebastian, när du sen skiter i Emma totalt? Sen när han blir förbannad av dessa lögner samtidigt som han säger att det är okej då han får en massa läsare av detta. Så fortsätter du att dissa Emma fastän du ville att hon skulle skriva som hon gjorde...

2011-03-28 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0