jag går under inatt

hej alla änglar där ute, nu är jag hemma i skogarna igen. kom väl hem för cirka en timme sedan och med på resan följde även min fruktansvärda magsmärta. alltså jag har haft väldiga problem med min mage sedan jag var liten, men aldrig förr har jag upplevt denna smärta, på mitt liv alltså, fan vad ont det gör! nu ska jag ta mig i kragen och sluta klaga för en gångs skull, dock känner jag att jag inte kan sitta här en sekund till så, godnatt på er så förs vi imorgon igen då jag berättar mer om vad som skett det senaste dygnet. ska även bjuda er på lite bilder ifrån galapremiären också. see you!


Kommentarer
Postat av: Catja

Söta du!

2011-03-29 @ 16:52:03
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0