De flesta självmord begås med kniv och gaffel



Imorgon har jag min sista idrottslektion denna termin vilket känns helt underbart. Har iprincip hängt i min lärares ben för att få ett godkänt i det hemska ämnet, fotboll och andra lagsporter är ingenting som faller mig i smaken. Idag har jag njutit utav min sista dag på helgen, men eftersom att det är söndag och jag som vanligt är så himla sliten dessa dagar så har jag inte fått mycket gjort.

Och på tal om något helt annat så vill jag verkligen inte att ni ska tro att jag bara äter massa onyttigt dagarna i ända, för så är det verkligen inte. Men det är ju ofta så, att man tar kort på det onyttiga och det som man känner sig väl förtjänt av istället för att visa upp en bild på min keso & tomater etc.

Nog om tråkigheter, nu ska jag krypa ner i sängen för att få min skönhetssömn. Imorgon är jag tillbaka med en exklusiv white edition tävling för alla vinnarskallar där ute. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0