En helg med mycket att se fram emot

Designen är under ombyggnad som ni kan se, men jag hoppas självklart att det inte är något som ska störa eller påverka åtkomsten för mina besökare..

Men över till något helt annat så kanske ni minns att jag skrev att jag ska till huvudstaden imorgon för att bl.a kolla på lägenhet. Jag kan ju även stryka under att jag under morgondagen kan ha svårt att få några bra uppdateringar då jag kommer ha fullt upp med annat också. Jag kommer inte hem förrän på söndag och då avslutas även tävlingen där du har chansen att vinna en nylanserad freebra.. Tills dess får ni stå ut med att det kanske inte kommer så många inlägg utav bästa kvalité.


Kommentarer
Postat av: amanda

Tycker du är sjukt enormt vacker, skaruveta.

2011-05-28 @ 01:04:20
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0