Eurovision song contest - Popular

Åh great! Min vän Lovisa som var här igår kom tillbaka hem till mig efter att hon jobbat klart, och jag liksom hon var som två vandrande mumier. Vi bestämde oss för att sova lite middag men sov istället bort halva dagen. Nu väntar jag på att grillen ska bli klar så att jag kan få i mig lite mat.

Senare ikväll kommer en vän hit för att mysa med massa godis framför eurovision song contest. Antingen så kommer Sverige gå hem till varje pris eller så kommer vi att floppa totalt. Jag håller tummarna för det förstnämnda. Go Eric!

Kommentarer
Postat av: petrA

otroligt fin header! :)

2011-05-14 @ 19:54:57
URL: http://theregoesmylif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0