Hackad

Eftersom att jag under dagen har fått en hel del skumma saker som har hänt med min blogg så har jag bestämt mig för att flytta tillbaka till blogg.se. Jag vet inte riktigt vad det är för människor det rör sig om eller vem som vill förstöra för andra. Jag ser inte riktigt vad personen skulle vinna på detta. Men när det går så långt att någon byter lösenord på ens konto, försöker att radera bloggen osv så känns det inte kul längre. Det är inte meningen att klaga, för jag älskar verkligen att dela med mig via bloggen. Men man tappar på något sätt lusten när sådana saker händer..

Jag ursäktar allt strul med bloggar hit och dit. Men nu hoppas jag på att detta är löst och att varken jag eller någon utav er andra ska behöva drabbas utav detta igen. Snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: kristoffer bergkvist

Lugnt! fortsätt bara länka på FB hela tiden så ser man oavsett :D älskar bloggen föresten ;)

tråkigt de där med att nån hackar.. omoget som fan att vilja ta bort något, spela roll om man inte gillar något vafan sluta läsa då!! :S

2011-05-12 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0