Kanske dags att börja gräva sin egna grav



Ja, som ni ser så lär min sommar bli riktigt slitsam då jag kommer att driva ett eget företag under juni-augusti. Var som sagt på banken idag för att kvittera ut lite prylar och sånt som kommer att behövas under resans gång. För övrigt så måste jag ha hamnat i någon slags svacka, jag höll rent ut sagt på att somna ståendes framför alla bankirer och andra personer som var där.

Om jag ska vara ärlig så lyckades jag inte snappa upp mycket under det där första mötet, som grädde på moset så kom jag inte ens på min affärsidé när självaste chefen frågade mig. Herregud så pinsamt, ville bara sjunka under jorden.. Då kan vi prata om att ha mycket i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0