Kosan styr mot huvudstaden

Hjälp vilken sen uppdatering. När jag påbörjar detta inlägg är klockan en minut i sex på kvällen, men har inte direkt prioriterat bloggen då jag haft mycket att göra.. Jag har i vilket fall haft en väldigt slapp skoldag trots att den varit alldeles för lång, var ju inte hemma förrän runt halv fyra (!!!)

Nu håller jag på med att packa och planera mina busstider till Stockholm imorgon, ska ta en fika med min kusin innan hon ska på någon musikvideoinspelning med sina vänner. Funderar på att kanske följa med för att endast se hur det går till och för att sedan kunna skratta åt henne när jag ser videon över hela youtube. Skämt åsido.. Ska i vilket fall storma min syster och hennes nyblivna familj på strandis imorgon. Jag har absolut ingenting som är värt att klaga på!

Kommentarer
Postat av: Mickisela

Jag saknar dig gumman!

2011-05-19 @ 19:40:21
URL: http://mickisela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0