Jag vill ha sol, mera sol men regn det kommer det att bli

Negativa Julia är back on track. Jag har haft en lugn men alldeles för lång skoldag, blev totalt dyngsur när jag skulle ta mig till bussen och sist men inte minst så hade inte min iphone kommit ännu. Ja, då har jag väl inte något annat val än att vänta till nästa vecka på att byta ut min hemska mobil.. Känns inte sådär superbra att åka hem under klassresan för att bl.a hämta ut telefonen, gå på handledarutbildning på trafikskolan och dessutom offra en hel dag åt min kusins studentfest.

Nu ska jag ta tag i städningen på mitt rum samt rensa ut i garderoben. Jag tycker att det är superkul att så många hörde av sig angående bloppisen och jag hoppas på att ni inte blir allt för besvikna. Anledningen till att jag ännu inte svarat på era kommentarer och mejl är för att jag ännu inte vet hur jag ska styra upp allt. Mer information kommer dock under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0