Dåliga vanor kära mamma om du bara kunde bryta dom

Varje morgon inser jag vilken dålig vana jag har fått att komma i säng så pass sent om kvällarna. Varje morgon lovar jag mig själv att sova några timmar tidigare just "ikväll". Men så kommer vi till den punkten vi alla redan känner till, att det trots allt är näst intill omöjligt att ändra rytm på sina vanor och sovtider. Trots det, ligger jag nu efter många om och men i sängen och svär över mitt blöta hår som får hela sägen att kännas fuktig.. Ska hur som helst försöka få till min skönhetssömn nu så att det kanske sker en drastisk förändring tills imorgon, man kan ju i vilket fall hoppas. Sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0