Det är bara jul en gång om året och det är mer än nog

Hej på er, hoppas att ni har vilat ut er ordentligt under helgen och att ni har haft en bra första advent. Jag har iprincip precis kommit innanför dörren efter att ha spenderat min eftermiddag på stan med två fina vänner. Har inhandlat lite julklappar, dels till mig själv men också till andra. Hela stan var fylld utav julmusik, stressig julhandel, julmarknader på alla torg och självklart en doft utav brända mandlar - men fortfarande ingen snö. Trots att jag hatar snön och helst skulle slippa julen överhuvudtaget så kan jag faktiskt medge att det känns en aning kontigt med tolv plusgrader i slutet av november..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0