I hope you hear the emptiness that echoes in my cries

Har precis kommit hem efter en jobbig dag med tusen tankar och ett tyngande åskmoln hängades rakt ovanför mitt huvud. Vaknade imorse och var tvungen att hoppa in i duschen för att sedan skynda mig med blött hår till en lunch jag var bjuden på. Jag har under eftermiddagen varit så oförskämd att jag har suttit och gäspat medan resten utav sällskapet var mitt uppe i heta samtalsämnen. Var till slut tvungen att ursäkta mig och smyga hem igen. Det är fasen inte lätt att verka intresserad och le när tankarna egentligen är på annat håll..

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vilka fina bilder du har! Man blir så himla inspererad av allt du gör! Vilken dag ska du dra vinnaren i tävlingen? :) Hoppas allt är bra, kram

2011-11-12 @ 19:57:45
URL: http://teambracke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0