Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Sitter i telefonen med en vän som har insjuknat i något helvetes virus, jag däremot funderar på att klä på mig och åka in till stan och göra honom sällskap. Mina popcorn är ändå slut och har inget sovsällskap till natten. Så vad gör man inte för att ställa upp för sina vänner ?

Jag tror dessvärre att till och med eventuella hulliganer och andra vandrande busfabriker skulle fly denna syn. Jag förstår inte att jag alltid blir fulare och fulare ju senare på dygnet jag kommer.. Antar att om jag någon gång ska skaffa barn så måste de tillverkas på dagen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hejhej har frågestund på min blogg skulle bli jätte glad om du kika in snabbt och fråga en fråga :) <3

www.angelicaaf.blogg.se !

2011-11-04 @ 02:16:20
URL: http://angelicaaf.blogg.se/
Postat av: Alicia

Din blogg är så bra! Den är så rolig att läsa när du törs bjuda på dig själv. Hoppas allt är bra med dig!

2011-11-04 @ 09:00:26
URL: http://teambracke.blogg.se/
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Haloo! sjukt fin blogg! du har ju " .se " ist för " blogg.se" har du köpt det ? <3

skulle vara sjukt gulligt om du svarade! <3



kram

2011-11-04 @ 09:44:32
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/
Postat av: claudia - my life.♥

sv: Kul att du äns svarar haha trodde det var omöjligt att få svar eller att du tog dina läsare seriöst. Men jadå jag kollar in här varje dag & tycker uppdateringen har blivit mycket bättre :)

Du kan lägga upp fler bilder som du gjorde innan, komma med tävlingar och bara fortsätta som du gör.

För din blogg är bra!



Jag skulle jättegärna deltat i tävlingen men för mig är det omöjligt att vinna sådana '' bloggtävlingar '' och inte har jag den tiden till att åka heller. Men tack för att du berätta om den.



Ha en bra dag magnific!

2011-11-04 @ 12:04:00
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0