Jag minns ej längre staden där jag en gång växte upp


Jag vet inte vad som pågår i mitt huvud för tillfället, har den senaste tiden börjat glömma bort en hel del viktiga saker. Nu senast var idag då jag var på väg hem och klev på bussen som vanligt, gick bara förbi chauffören och utan att varken titta på henne eller registrera med mitt busskort. Pinsamt att man inte kommer på sånt själv förrän när man hör en sur röst säga "Hallå där" i ryggen på en. Det är nästan så att jag börjar tro att alzheimer's smittar, då jag den senaste tiden har spenderat en aningens för mycket tid med småförvirrade gamlingar..

Imorgon har jag dock en kort skoldag och därefter ska jag luncha med min mamma och storebror. Har även utvecklingssamtal imorgon som jag är lite smått oroad över..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha Julia... Du är ju för rolig! :D

2011-11-23 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0