Jag skulle uppskatta om någon kunde poppa till det i mitt liv


Har fått något utav en popcorn-mani här hemma och har spenderat timme in och timme ut framför tvn under dagen. Jag får ju inte glömma att berätta att det faktiskt var tänkt att jag skulle iväg nu på kvällen, och det är ju faktiskt "tanken som räknas" så jag uppskattar om ni varken kallar mig soffpotatis, michelingubbe, latmask ja you name it!
Dags att röra sig tillbaka till tvn och se fortsättningen utav Beck på fyran. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Såklart vi inte skulle kalla dig för nåt sånt;) Grymt fina bilder du har! Jag har några frågor. Hade du bloggplatsen eller blogg.se innan det vart bara .se? Hur vart din blogg så stor? Tjänar du pengar på den? Det hoppas jag för det är du värd, du är helt klart min förebild! Kram Alicia!

2011-11-06 @ 22:27:34
Postat av: Alicia

Såklart vi inte skulle kalla dig för nåt sånt;) Grymt fina bilder du har! Jag har några frågor. Hade du bloggplatsen eller blogg.se innan det vart bara .se? Hur vart din blogg så stor? Tjänar du pengar på den? Det hoppas jag för det är du värd, du är helt klart min förebild! Kram Alicia!

2011-11-06 @ 22:28:22
Postat av: Anonym

Jag undrar om du tycker att din linje är svår? För du värkar inte plugga?:O

2011-11-07 @ 16:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0