Nu är det måndag snart och jag lever för ikväll


Spenderade som sagt min gårdag tillsammans med mina fina tjejer inne i stan. Åt, pratade och hade det allmänt trevligt tills vi på något vänster hamnade på mcdonalds för att ladda upp batterierna lite. Där kan man väl säga att gårdagen tog stopp och vände om totalt. Mötte till slut upp André för att rulla vidare mot någon fest där det tydligen var totalt dött redan runt midnatt. Dags att tänka om tänkte vi, så till slut hamnade jag och Mercedes hemma hos mig runt två och sov sedan sked tillsammans hela natten. Fint avslut på lovet måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Cassi

En tjej som har dig som förebild, därserman!!

http://agneswallner.blogg.se/2011/november/16e-dagen-en-forebild.html

2011-11-06 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0